Képzési program nyilvántartásba vételi száma: E-000601/2014/D004
A képzés célja:
Szerezzen korszerű ismereteket az értékesítésben és ezeket tudja alkalmazni. Munkakörében növelje eladásait. Javuljon munkaadójának piac és versenyképessége. Nőjön a részt vevők kezdeményező készsége, önbizalma. Aktív részvétel által a képzés tartalmát integrálják személyiségükbe, elsajátítják a hatékony személyközi viselkedésformákat, mely életük bármely területén is használható.
Megszerezhető kompetenciák:
A képzést sikeresen teljesítő képes lesz megismerni saját és mások személyiségét, stílusát. Megtanulja a megfelelő magatartást, benyomáskeltést, hozzáállást. Eligazodik az elégedettség, szükséglet felmérés területén. Ismeretet szerez az érvelés, kérdezés, hallgatás technikáiról, kifogások kezeléséről. Tudja ezeket alkalmazni. Képes lesz a módszeres problémamegoldásra és konfliktuskezelésre.
Tartalom:
Stílusok és saját erősségeink megismerése. Meggyőzés módszerei (TEH módszer, Success Insights, DISC). Ügyfélkapcsolat alapjai, fogyasztói típusok, elégedettség, szükséglet felmérés. Kommunikációs modellek (érvelés, kérdezés, hallgatás, tárgyalás technika, 8 fázisú tárgyalástechnikai modell, 4 fülű kommunikációs modell). Kifogások -, problémák - és konfliktusok kezelése. Prezentációs ismeretek.
Módszerek:
szociális készségfejlesztő gyakorlatok tréningfolyamatba ágyazva
játékos együttműködést segítő gyakorlatok teremben és szabadban,
egyéni és kiscsoportos feladatmegoldások
konfliktushelyzetek viselkedési elemzése
csoportszintű célzott előadások
segédletek, hang-outok a szükséges mértékű elemzésekhez, információadáshoz.
A tréningen intenzív, hatékony, közvetlenül a készségek fejlesztésére irányuló tapasztalati tanulás zajlik. Egyik kiemelt eljárása a videós visszacsatoláson alapuló készségfejlesztés.
Idő: 30 óra, ütemezés: 10 óra/nap, várható időpont: megállapodás szerint
Résztvevők száma: 5 - 20 fő
Helyszín: megállapodás szerint
Szolgáltatások:
- Képzési szükséglet felmérése megrendelők részére
Miután a megrendelő kiválasztotta cégünket, felmérésre, pontosításra kerülnek képzési szükségletei, igényei. Ezt követően kerülhet sor a szerződéskötésre.
- Előzetes tudásmérés – képzési szükséglet felmérés résztvevők részére
Módja felmérőlap Résztvevő általi kitöltése. Előzetes tudásmérés a 2013. évi LXXVII. törvény 11. § (1) g. pontja szerint, a képző a képzésre vonatkozó támogatási szerződés kötelező előírásai alapján, egyébként a Résztvevő kérésére biztosítja. Ennek során, a felmérő lapon lévő teszt kitöltésekor elért 100 %-s teljesítés esetén Résztvevő dönthet, hogy a képzésen nem vesz részt. A szolgáltatások díja 0 Ft, nem módosítják a képzés óraszámát.
A programba való bekapcsolódás feltétele: nincs
A képzés célja:
Szerezzen korszerű ismereteket az értékesítésben és ezeket tudja alkalmazni. Munkakörében növelje eladásait. Javuljon munkaadójának piac és versenyképessége. Nőjön a részt vevők kezdeményező készsége, önbizalma. Aktív részvétel által a képzés tartalmát integrálják személyiségükbe, elsajátítják a hatékony személyközi viselkedésformákat, mely életük bármely területén is használható.
Megszerezhető kompetenciák:
A képzést sikeresen teljesítő képes lesz megismerni saját és mások személyiségét, stílusát. Megtanulja a megfelelő magatartást, benyomáskeltést, hozzáállást. Eligazodik az elégedettség, szükséglet felmérés területén. Ismeretet szerez az érvelés, kérdezés, hallgatás technikáiról, kifogások kezeléséről. Tudja ezeket alkalmazni. Képes lesz a módszeres problémamegoldásra és konfliktuskezelésre.
Tartalom:
Stílusok és saját erősségeink megismerése. Meggyőzés módszerei (TEH módszer, Success Insights, DISC). Ügyfélkapcsolat alapjai, fogyasztói típusok, elégedettség, szükséglet felmérés. Kommunikációs modellek (érvelés, kérdezés, hallgatás, tárgyalás technika, 8 fázisú tárgyalástechnikai modell, 4 fülű kommunikációs modell). Kifogások -, problémák - és konfliktusok kezelése. Prezentációs ismeretek.
Módszerek:
szociális készségfejlesztő gyakorlatok tréningfolyamatba ágyazva
játékos együttműködést segítő gyakorlatok teremben és szabadban,
egyéni és kiscsoportos feladatmegoldások
konfliktushelyzetek viselkedési elemzése
csoportszintű célzott előadások
segédletek, hang-outok a szükséges mértékű elemzésekhez, információadáshoz.
A tréningen intenzív, hatékony, közvetlenül a készségek fejlesztésére irányuló tapasztalati tanulás zajlik. Egyik kiemelt eljárása a videós visszacsatoláson alapuló készségfejlesztés.
Idő: 30 óra, ütemezés: 10 óra/nap, várható időpont: megállapodás szerint
Résztvevők száma: 5 - 20 fő
Helyszín: megállapodás szerint
Szolgáltatások:
- Képzési szükséglet felmérése megrendelők részére
Miután a megrendelő kiválasztotta cégünket, felmérésre, pontosításra kerülnek képzési szükségletei, igényei. Ezt követően kerülhet sor a szerződéskötésre.
- Előzetes tudásmérés – képzési szükséglet felmérés résztvevők részére
Módja felmérőlap Résztvevő általi kitöltése. Előzetes tudásmérés a 2013. évi LXXVII. törvény 11. § (1) g. pontja szerint, a képző a képzésre vonatkozó támogatási szerződés kötelező előírásai alapján, egyébként a Résztvevő kérésére biztosítja. Ennek során, a felmérő lapon lévő teszt kitöltésekor elért 100 %-s teljesítés esetén Résztvevő dönthet, hogy a képzésen nem vesz részt. A szolgáltatások díja 0 Ft, nem módosítják a képzés óraszámát.
A programba való bekapcsolódás feltétele: nincs