Képzési program nyilvántartásba vételi száma: E-000601/2014/D005
A képzés célja:
Vezetői, menedzseri kompetenciák elsajátítása, az integrált intézmények szervezésének, működtetésének javítása érdekében.
Megszerezhető kompetenciák: A képzést sikeresen teljesítő képes lesz a szervezet munkájának eredményessége érdekében, a tanult vezetői ismereteket használni. A résztvevő megismeri a vezetői stílusok (helyzettől függő vezetés), vezetői szerepek, motiváció , csoport teljesítmény, konfliktuskezelés és érzelmi intelligencia területeit, saját pozíciójára vonatkoztatva. Képes lesz az egyéni hatékonyság növelésének módszereit vezetői munkájában alkalmazni, adaptálni azokat a szociális intézményekben. Megismeri a stressz faktorokat, kiégésre utaló jeleket, és készségszinten alkalmazni tudja a stressz kezelési technikákat. A résztvevő képes lesz segíteni beosztottjai szakmai személyiség fejlődését.
Tartalom:
Vezetői szerep általában, és sajátosságai az integrált intézményekben. Küldetés, célkitűzés és tervezés. Önismereti kerék – Mások aktív meghallgatása. A vezetői lét meghatározói, az érdekek, értékek és normák mentén. Vezetők konfliktusai. Hatalom üzenete és forrásai. Érzelmi intelligencia, mint az eredményes vezetés alapja. Vezetési stílus és hatásai a szervezetre. Helyzetfüggő vezetési stílus modellje és alkalmazása. Delegálás. Célok hierarchiája. Vezetők önmaguk kibontakoztatásáért. Motiváció elmélete és gyakorlata. Motivációt mérő kérdőívek. Hogyan menedzseljük beosztottjainkat (Mit remélek erőfeszítéseimért cserébe? Amit a munkatársak figyelnek).
Módszer:
Elméleti elemekhez kapcsolódó tapasztalati tanulás egyéni kiscsoportos és csoportos feladatok megoldásán keresztül
szociális készségfejlesztő gyakorlatok tréningfolyamatba ágyazva
játékos gyakorlatok teremben és szabadban,
egyéni és kiscsoportos feladatmegoldások
csoportszintű célzott előadások
segédletek, hang-outok a szükséges mértékű elemzésekhez, információadáshoz.
A tréningeken intenzív, hatékony, közvetlenül a készségek fejlesztésére irányuló tapasztalati tanulás zajlik. Egyik kiemelt eljárása a videós visszacsatoláson alapuló készségfejlesztés.
Idő: 30 óra, ütemezés: 10 óra/nap, várható időpont: megállapodás szerint
Résztvevők száma: 5 - 20 fő
Helyszín: megállapodás szerint
Szolgáltatások:
- Képzési szükséglet felmérése megrendelők részére
Miután a megrendelő kiválasztotta cégünket, felmérésre, pontosításra kerülnek képzési szükségletei, igényei. Ezt követően kerülhet sor a szerződéskötésre.
- Előzetes tudásmérés – képzési szükséglet felmérés résztvevők részére
Módja felmérőlap Résztvevő általi kitöltése. Előzetes tudásmérés a 2013. évi LXXVII. törvény 11. § (1) g. pontja szerint, a képző a képzésre vonatkozó támogatási szerződés kötelező előírásai alapján, egyébként a Résztvevő kérésére biztosítja. Ennek során, a felmérő lapon lévő teszt kitöltésekor elért 100 %-s teljesítés esetén Résztvevő dönthet, hogy a képzésen nem vesz részt. A szolgáltatások díja 0 Ft, nem módosítják a képzés óraszámát.
A programba való bekapcsolódás feltétele: nincs
A képzés célja:
Vezetői, menedzseri kompetenciák elsajátítása, az integrált intézmények szervezésének, működtetésének javítása érdekében.
Megszerezhető kompetenciák: A képzést sikeresen teljesítő képes lesz a szervezet munkájának eredményessége érdekében, a tanult vezetői ismereteket használni. A résztvevő megismeri a vezetői stílusok (helyzettől függő vezetés), vezetői szerepek, motiváció , csoport teljesítmény, konfliktuskezelés és érzelmi intelligencia területeit, saját pozíciójára vonatkoztatva. Képes lesz az egyéni hatékonyság növelésének módszereit vezetői munkájában alkalmazni, adaptálni azokat a szociális intézményekben. Megismeri a stressz faktorokat, kiégésre utaló jeleket, és készségszinten alkalmazni tudja a stressz kezelési technikákat. A résztvevő képes lesz segíteni beosztottjai szakmai személyiség fejlődését.
Tartalom:
Vezetői szerep általában, és sajátosságai az integrált intézményekben. Küldetés, célkitűzés és tervezés. Önismereti kerék – Mások aktív meghallgatása. A vezetői lét meghatározói, az érdekek, értékek és normák mentén. Vezetők konfliktusai. Hatalom üzenete és forrásai. Érzelmi intelligencia, mint az eredményes vezetés alapja. Vezetési stílus és hatásai a szervezetre. Helyzetfüggő vezetési stílus modellje és alkalmazása. Delegálás. Célok hierarchiája. Vezetők önmaguk kibontakoztatásáért. Motiváció elmélete és gyakorlata. Motivációt mérő kérdőívek. Hogyan menedzseljük beosztottjainkat (Mit remélek erőfeszítéseimért cserébe? Amit a munkatársak figyelnek).
Módszer:
Elméleti elemekhez kapcsolódó tapasztalati tanulás egyéni kiscsoportos és csoportos feladatok megoldásán keresztül
szociális készségfejlesztő gyakorlatok tréningfolyamatba ágyazva
játékos gyakorlatok teremben és szabadban,
egyéni és kiscsoportos feladatmegoldások
csoportszintű célzott előadások
segédletek, hang-outok a szükséges mértékű elemzésekhez, információadáshoz.
A tréningeken intenzív, hatékony, közvetlenül a készségek fejlesztésére irányuló tapasztalati tanulás zajlik. Egyik kiemelt eljárása a videós visszacsatoláson alapuló készségfejlesztés.
Idő: 30 óra, ütemezés: 10 óra/nap, várható időpont: megállapodás szerint
Résztvevők száma: 5 - 20 fő
Helyszín: megállapodás szerint
Szolgáltatások:
- Képzési szükséglet felmérése megrendelők részére
Miután a megrendelő kiválasztotta cégünket, felmérésre, pontosításra kerülnek képzési szükségletei, igényei. Ezt követően kerülhet sor a szerződéskötésre.
- Előzetes tudásmérés – képzési szükséglet felmérés résztvevők részére
Módja felmérőlap Résztvevő általi kitöltése. Előzetes tudásmérés a 2013. évi LXXVII. törvény 11. § (1) g. pontja szerint, a képző a képzésre vonatkozó támogatási szerződés kötelező előírásai alapján, egyébként a Résztvevő kérésére biztosítja. Ennek során, a felmérő lapon lévő teszt kitöltésekor elért 100 %-s teljesítés esetén Résztvevő dönthet, hogy a képzésen nem vesz részt. A szolgáltatások díja 0 Ft, nem módosítják a képzés óraszámát.
A programba való bekapcsolódás feltétele: nincs