1. A rendszer leírása
Kapcsolódó dokumentumok: Ügyfélszolgálat, panaszkezelés szórólap, mely az alábbi információkat tartalmazza:
Ügyfélszolgálat, panaszkezelés
Cím |
4400 Nyíregyháza Mártírok tere 9. IV/413 |
|
Telefonszám |
42/410-815 |
|
Elektronikus levelezési cím |
kantorcsabaaron@t-online.hu |
|
Weblap cím |
www.drkantor.hu |
|
Ügyfélszolgálat idő |
hétfő |
9-15 h Nyíregyháza, Mártírok tere 9. IV/413 |
kedd |
9-15 h Kisvárda, Vár u. 15 |
|
szerda |
9-15 h Kisvárda, Vár u. 15 |
|
csütörtök |
9-15 h Nyíregyháza, Mártírok tere 9. IV/413 |
|
péntek |
9-14 h Kisvárda, Vár u. 15 |
|
szombat |
nincs |
A Dr. Kántor 97 Bt-ről, képzési programjairól, a panaszkezelés tartalmáról, módjáról részletes információkat lehet szerezni a fenti információs csatornákon keresztül.
2. Panaszkezelési szabályzat
2.1. Panaszok, felelősök
Az oktatási folyamat valamennyi fázisában törekszünk a panaszok okainak megszüntetésére. Ezért lehetőséget biztosítunk arra, hogy a képzésben részt vevők panaszaikkal, a megfelelő szinthez fordulhassanak attól függően, hogy a panasz tárgya miben rejlik az alábbiak szerint:.
Ha a panasz tárgya az oktatási folyamatban van: oktató, képzésért felelős vezető, ügyvezető
Ha a panasz tárgya az oktatás tárgyi-technikai feltételeiben található: oktató, képzésért felelős vezető
Ha a panasz tárgya az adminisztrációban rejlik: képzésért felelős
Ha a panasz tárgya a gazdasági folyamatokban rejlik: képzésért felelős vezető, ügyvezető
2.2. A panasz kezelésének ideje
A panasz kezelésének ideje a oktatók esetében a képzési idő, míg a többi esetben az ügyfélfogadási rend szerinti időpontok valamelyike. Igény szerint tágabb panaszkezelési időpontot biztosít a postai, vagy e-mail elérhetőség.
A megrendelőket, képzésen részt vevőket a képzési program kezdetekor, a 8.1. pontban leírtak szerint, tájékoztatjuk arról, hogy panaszaikkal hová forduljanak, ahol regisztrálják a beérkezett panaszokat és továbbítják a kompetenseknek.
2.3. A panasztétel módja, a panasz kezelése
A panasz megtétele történhet szóban vagy írásban, ám annak megállapításait a panaszfelvevőnek mindenkor írásban kell rögzítenie a reklamációs jegyzőkönyvben.
A panaszfelvevőnek haladéktalanul intézkednie kell a panasz kivizsgálásáról, az okok megszüntetéséről. Ezt követően meg kell vizsgálnia az intézkedés eredményességét.
Bármilyen panasz esetén a panaszfelvevő kötelessége, hogy tíz napon belül írásbeli választ adjon a panasztevőnek, a panasz megszüntetésére tett intézkedéséről.
Felelős: képzésért felelős vezető
Kapcsolódó dokumentumok: reklamációs jegyzőkönyv, intézkedési terv